koszty i zyski

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 13:22:16 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Ale moga byc wieksze problemy z kworum.

W/g mnie  nie potrzeba  kworum - określamy  czas: 48h  i jeśli
ktoś ma ochotę, to zabiera głos, jeśli nie, to nie.

Kworum   byłoby  potrzebne   jedynie   do   zabierania  RW   i
poszerzania/zmniejszania składu CDG.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info