distfiles

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 30 Maj 2003, 13:17:32 CEST

On Fri, May 30, 2003 at 12:59:31 +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Zaproponuj  coś zatem?  Jesteś  za  powrotem do  kilkugigowego
> SOURCES i kilkunastogigowego SOURCES/Attic?

Jak napisałem wyżej - proponuję te otagowane rzeczy przejżeć i część
pozostawić bez md5 i branchy. Z czasem i tak zostaną zastąpione nowymi
wersjami, znajdującymi się na distfiles.
Główny cel zaś i tak zostanie osiągnięty - gro prac odbywa się przecież
na HEAD, a to już odciąża CVS.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/