distfiles

Pią, 30 Maj 2003, 13:28:27 CEST

> --->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Zaproponuj  coś zatem?  Jesteś  za  powrotem do  kilkugigowego
> SOURCES i kilkunastogigowego SOURCES/Attic?

Jakis plik-przewodnik na boku ?
Zawierajacy nazwe speca, rev. speca, nazwe tara, md5sum ?
Jak nie ma md5sum w specu, to szukamy tam ? W kazdym razie builder.

Wymyslilem na poczekaniu, nie mam czasu sie doglebnie nad tym
zastanowic/zaprojektowac.

Nie dotyczylo by to rzeczywistych branchy, gdzie trzeba zrobic jak na head.

  phone (48)(58) 347 14 61