koszty i zyski

Pią, 30 Maj 2003, 13:41:08 CEST

> ZTCP to 50% frekwencja potrzebna jest tylko do wyborów i rw. W innych

Ale nawet w tych sprawach problem kworum jest istotny. Nie chodzi o to, jak
czesto te problemy beda, ale ze beda w ogole.

BTW: a co ze zbieraniem wynikow glosowania?
IMO, nikt z glosujacych nie powinien miec dostepu do wynikow w czasie
glosowania bo go to stawia w uprzywilejowanej sytuacji, umozliwiajacej
manipulacje. Wiec ?

  phone (48)(58) 347 14 61