[CDG/ALL] Do przemyslenia....

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 13:49:01 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Czas bedzie sie wydluzal ze wzgledow proceduralnych. Kto ma puszczac na
> buildery (mogl tylko kloczek)? Ktokolwiek bedzie to robil, musi spac,
> zarabiac, odpoczywac. 24h/dobe sie nie da.
> I z powodow technicznych. Co z builderami kloczka (wpusci "obcych", stawiamy
> nowe)?

W sejmie RP równiez widać ze wszystko mogloby isć szycbiej,
ale nie idzie? czemu? bo ludzie to nie roboty!

> Ze wzgledu na zaistniala sytuacje nie widze (mimo szczerych checi)
> mozliwosci _NIE OPOZNIENIA_ Ac (nie mowie w ogole o przyspieszeniu) w wyniku
> wydania "manifestu".
>
> Zreszta te problemy mialem na mysli piszac o "stratach i zyskach".

W/g mnie opóźnienie jest zyskiem, przynajmniej zostaną dopracowane
i wspolnie zaakceptowane zalozenia tej wersji.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info