koszty i zyski

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 30 Maj 2003, 14:18:47 CEST

On Fri, May 30, 2003 at 01:41:08PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ale nawet w tych sprawach problem kworum jest istotny. Nie chodzi o to, jak
> czesto te problemy beda, ale ze beda w ogole.
>
> BTW: a co ze zbieraniem wynikow glosowania?
> IMO, nikt z glosujacych nie powinien miec dostepu do wynikow w czasie
> glosowania bo go to stawia w uprzywilejowanej sytuacji, umozliwiajacej
> manipulacje. Wiec ?

IMHO najlepiej by była to stało na jakimś zewnętrznym (do stosunku do
PLD) serwerze. Tylko nie bardzo wiem gdzie. Jeśli nie będzie takiej
lokalizacji wyniki powinny być jawne w trakcie głosowania.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h