commity

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 30 Maj 2003, 14:08:21 CEST

On Fri, May 30, 2003 at 13:59:51 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Czyli uważasz że wszystko co do tego doprowadziło było nieistotne ?

Oczywiście, że istotne. Nigdy nie lekceważyłem Twojej manii wielkości.

> Brzmi tak konkretnie że nie daje się to przełożyć na żaden praktyczny
> scenariusz.

Udajesz analfabetę funkcjonalnego albo zlewasz to, co ludzie piszą, więc
Ci powtórzę: CDG będzie o tym decydowało.

> Do tej pory tez ktoś o tym decydował.

Dyktator ignorant... tak, ktoś o tym decydował.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/