koszty i zyski

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 14:29:43 CEST

--->[Quoting Jacek Rzęsista <jacek w samm.com.pl>:]

> Odebranie rw przez kloczka w zeszłym roku.

OK  -  i  jak  to  ma  się  przełożyć  na  mataczenie?  Np.  w
przesuwaniu branchy albo wydawaniu kolejnej wersji distro?

Jeśli chodzi  o ewentualne dopuszczenie Tomka  do CDG, możecie
wybrać jakąś inna osobę jako  rejenta w głosowaniu, chociaż do
głowy nie  przyszłaby mi  zemsta, nie jestem  takim prymitywem
jak kloczek.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info