Maniupulowanie niezdecydowanymi , administrator maszyny głosującej , zafuanie.

Pią, 30 Maj 2003, 14:35:22 CEST

On Friday 30 of May 2003 14:22, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> --->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> To znaczy, Andrzeju - na  jakiej podstawie rzucasz tak poważne
> oskarżenia? Bo  zaczyna mi to pachnieć  zwyczajnym chamstwem z
> twojej strony.

1. To nie oskarżenie, a Andrzeja prywatna opinia.
2. Sądze ze ludzie tworzący PLD mają własne zdanie i pole manipulacji będzie
znikome.
3. Można pole jeszcze bardziej ograniczyć pole do manipulacji wprowadzając
możliwość/konieczność głosowania jawnego i informowania kto już głosował -
wtedy szanse 'manipulacji' będa takei same dla wszystkich. W sumie nie wiem
po co głosowanie miałoby być tajne...

P.S. Mam wrażenie, Sergiusz, że za bardzo emocjonalnie podchodzisz do całej
dyskusji.

--
Mateusz Korniak