distfiles i inne wynalazki - RFC

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 30 Maj 2003, 14:49:39 CEST

On Fri, May 30, 2003 at 01:36:52PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Na początek małe pytanie - jak się ma distfiles do NoSource?
> Czy wystarczy nie umieszczać source-md5 dla danego (podanego) URL-a,
> aby źródła nie zostały zassane?

Tak, jeśli nie ma md5 to nie ciągnie.

> (tylko żeby ktoś nie dodał przez pomyłkę... może jakieś zabezpieczenie?

dopisz mi proszę do admin/distfiles/TODO, albo zrób :-)

> i czy przy masowym dodawaniu nie było takich przypadków?)

Możliwe, że były. Ale to powinno być łatwo sprawdzić.

> Warto dodać informację na temat distfiles vs NoSource do howto.
> Poza tym rfc jest po angielsku, howto po polsku, zawartość się nieco
> różni... hm.

rfc jest już dead. Howto jak dojdzie do finalnej postaci (np. uwaga o
nosource), za kilka dni przełożę na angielski.

> Większa rzecz, która mi się nasunęła przy okazji tych howto i moich
> wczorajszych RFC - żeby wraz z wprowadzaniem każdego nowego rozwiązania
> powstawał jakiś kawałek dokumentacji w PLD-doc (żeby nie trzeba było
> szukać po archiwach list). Najlepiej dwujęzyczny.

Popieram rękami i nogami.

> Odnośnie localedb-gen i fontpostinst podejmuję się coś takiego
> przygotować (4 pliki = 2 opisy * 2 języki).

Super!

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h