koszty i zyski

Pią, 30 Maj 2003, 14:57:42 CEST

> --->[Quoting Jacek Rzęsista <jacek w samm.com.pl>:]

> Jaki? Konkretnie proszę.

kloczek odebral ci kiedys r/w.
nie masz do niego zaufania (sam to napisales).

mozesz chciec dzialac przeciwko niemu lub jego "stronnikom", mozesz chciec
torpedowac jego pomysly.

Twierdze, ze MOZESZ chciec to robic, a nie ze BEDZIESZ to robil.
Nie znam cie na tyle, zeby sie w tej kwestii precyzyjniej wypowiedziec.

Jak chcesz wiecej szczegolow - to odpisz na priv-a.

  phone (48)(58) 347 14 61