koszty i zyski

Pią, 30 Maj 2003, 15:18:59 CEST

On Fri, 30 May 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> --->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Przyznam, że czuję się dotknięty, gdyż oskarżasz mnie o to,
> czego nigdy nie zrobiłem i nie zrobię.

Znaczy się już więcej nie będziesz manipulował zasobami które są w Twoje
pieczy ? Ktoś jest w stanie za Ciebie poręczyć ?
Przecięz zadażało Ci sie to juz conajmniej raz wieć po co ta ściema że
czegoś jeszcze tu nei robieś ?
Dlaczego wobec takich podejrzeń miałbyś być osoba lepszą od kogokowleik
innego kto ma stabilna platfmę do zrealizowania tego ?
I tak nic nie robisz ?

> Poza tym wydaje mi się, że wpadłeś w jakąś paranoję!
> Czy naprawdę sądzisz, że ktoś będzie manipulował serwerami?
> Albo przebiegiem i wynikiem głosowań? Andrzeju!!!
> Śledzisz żonę? Przeszukujesz biurka współpracownikom?

Rozmawiasz jeszcze an temat czy masz jak to wiele razy już robięś po raz
kolejny wkraczać na teren prywatny ?