koszty i zyski

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 30 Maj 2003, 15:20:05 CEST

Dnia pią 30. maj 2003 15:08, Sergiusz Pawlowicz napisał:
> --->[Quoting Jacek Rzęsista <jacek w samm.com.pl>:]

> I co, że niby ja za to odpowiadam? Dołączyłem do forka
> w połowie drogi. Nie wmówisz mi że to ja zacząłem.
Nic takiego nie miałem na myśli, Chodziło mi o to, że wystarczy już, że jedna
rzecz została zrobiona za plecami reszty i dlatego teraz należy dmuchać na
zimne i patrzeć wszystkim na ręce. A co do tego w którym momecnie dołączyłeś
do forka i kto go zaczął - tu się nie będę wypowiadał, ponieważ nadal są to
rzeczy owiane tajemnicą ..... Wiedzą to tylko "forkowicze" .....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl