koszty i zyski

Pią, 30 Maj 2003, 15:31:55 CEST

> Nie, nie na priva, tylko tutaj - podaj jakikolwiek przykład
> z historii, który potwierdziłby twe założenia. W pełni współdysponuję
> serwerem www pld-linux.org oraz listami pocztowymi - czy kiedykolwiek
> zrobiłem coś niestosownego? Choćby jakieś mikroprzestępstwo?

Ogladane przeze mnie logi z irca z czasow twojej scysji z kloczkiem
MSZ nie stawialy cie w zbyt korzystnym swietle.

Zapewne mozna je roznie interpretowac, ale ty sie wsztrzymywales od
interpretacji.

Ten konflikt moze byc (jest/byl/bedzie) przez niektorych postrzegany jako
osobisty twoj konflikt z kloczkiem. Jaka pewnosc, ze sie nie przeniesie na
potajemnie zasoby ze szkoda dla PLD, jesli bedzie to mozliwe?

> Czy wyciąłem kloczka, po tym jak zrobił mi krzywdę?

Jak ci odpowiem publicznie, co mi przychodzi do glowy, to mi zarzucisz
kolejne oskarzenia. Wiec od tej chwili powsztrzymuje sie od dyskusji nt.
twojej osoby.

> Rzucasz poważne oskarżenia, i nie wiem czy robisz to specjalnie,
> by stopedować przenosiny CVSa, czy też wpadłeś w jakiś wir
> podejrzeń i nie możesz się teraz z niego wydobyć?

Nie chce nic torpedowac. Przenosiny CVS-a sa faktem. Z faktami sie nie
dyskutuje. Chodzi mi o kweste techniczne.

Moze sie ustosunkujesz do moich _technicznych_ propozycji nt. glosowania ?

  phone (48)(58) 347 14 61