Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 30 Maj 2003, 15:46:01 CEST

On Thu, 29 May 2003, Paweł Szopiński wrote:
> Tak były pewne ruchy w stronę blokowania działań marketingowych, a
> raczej odcinania od tego bezpośrednio PLD, a ja sobie czegoś takiego nie
> wyobrażałem. Jak już wspomniałem wcześniej Sergiuszowi oraz innymi,
> obrałem sobie za cel stworzenie grupy developerów przychylnych ew.
> profitom w zamian za terminy, czyli postarać się skupić wokół siebie
> biznes, proponować im określone rozwiązania, dopasowaną przez taką część
> nas, skłonną poza własnymi potrzebami do pracy nad czymś jeszcze, może i
> pod większą presją. Co z tego będzie, zobaczymy. Jeśli chodzi o sam
> [...]

Nigdy nie słyszałem o takim pomyśle. Może dlatego, że na zlocie nie byłem.

I nie widzę w nim nic złego... to raczej możliwość stworzenia developerom
sposobności utrzymania się (ew. dorobienia) z tego co i tak już robią...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...