[CDG/ALL] Do przemyslenia....

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 30 Maj 2003, 16:11:08 CEST

Quoting Michał J. Podyma <misiek w r-h.pl>:

> oczywiscie, ze nie zapomnialem, zapomnialem dodac ze o ppc tez cos mowil ale
> prawde powiedziawszy mgliscie to pamietam ;)

ppc jest na an2.

> no i zostaje sparc i alpha, ztcw sparc to kwestia twojej dobrej woli
> co do alphy to hmm nie mam bladego pojecia

alpha -> ankry, qboosh[CS]

sparc? jezeli dobrze pojdzie to jutro marcus zajmie sie odpalaniem
ss10 mojej. a jezeli ruszy z nowym promem to pewnie predzej czy
pozniej wyladuje na icm'ie

sparc ma tez andrzej [undefined], ma tez janek [baggins]? z tego co
widzialem. a wiec troche tego jest. [a ja zaluje, iz na mojej ss5 moge
zapomniec o linuxie]

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt