[CDG/ALL] Do przemyslenia....

Sob, 31 Maj 2003, 00:20:06 CEST

> Ale odblokuje sie jutro jedna z wazniejszych rzeczy - miejsce na dyskach.

Az takie krytyczne bylo tych pare(nascie) GB ?
Rozumiem, ze bylo to krytyczne dla lacza/lockow.

BTW: czy ktos sie ustosunkuje do pomyslu, by trzymac md5sum dla starych
     specow (starych, otagowanych rev) w osobnym pliku w SOURCES ?

     Wada: ktos "z zewnatrz" ma gotowy (choc stary i niekompletny indeks
           distfiles)

     Zaleta: nie trzeba masowo grzebac w specach/branchach/tagach

Chyba, ze ktos juz zaczal masowe zmiany w tagach ?

  phone (48)(58) 347 14 61