koszty i zyski

Pią, 30 Maj 2003, 17:27:09 CEST

> Andrzej Krzysztofowicz (Friday 30 of May 2003 15:01)
> Nie moge na to patrzec juz.

A ja chyba mam prawo do wlasnej opinii?

> Moze ser ma motyw zeby kloczka tepic ale on tak nie robi!
> Nie czytaliscie logow z #pld-fork wiec nie wiecie, ze to wlasnie Sergiusz byl

Nie czytalem. Wlasnie ciagne. Bede mial lekture na wieczor.

> opmysladowaca tego zeby kloczek byl w CDG! I to wlasnie jego po kolei
> zjechalo pare osob, ale mimo tego mowicie ze on bedzie mataczyl i chcesie
> odegrac na kloczku. Panowie bez przesady nie mozna kazdego podejrzewac o
> probe przekretow.

Nikt nie twierdzi, ze bedzie. Twierdzimy, ze ma ku temu _motyw_ .
Widzisz roznice ?

Jest mniej wiecej taka jak pomiedzy oskarzeniem a brakiem zaufania.

A to ze ja jestem nieufny, sygnatorzy listu zawdzieczaja samym sobie.

  phone (48)(58) 347 14 61