[CDG/ALL] Do przemyslenia....

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Pią, 30 Maj 2003, 17:39:18 CEST

> Ale cos sie na builderach dzialo. Dyskutowac o przyszlej zawartosci jakos
> nikt nie zabranial.
A mi się wydawało, że nawet bootstrap jeszcze nie gotowy - mylę się?
Ale co nam po dyskusji? Teraz dyskutujemy i nikt z tego pożytku nie ma.
Ja potrzebuję nowych rpmów, a nie listów.

> A teraz cos sie dzieje na builderach Ac?
Mam nadzieje, że zaczną pracować pełną parą.
Plusem jest to, że teraz "nowe władze" są pod presją. Muszą wydać nową
wersję, albo się zbłaźnią i wszystko wróci do punktu wyjścia :).

--
\ Grzegorz Godlewski                                                      /
/ Mail & Jabber: ggodlewski w pld.org.pl   GG: 1600799   ICQ UIN: 118261503 \