dwa pytania do kloczka

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 30 Maj 2003, 17:59:58 CEST

On Fri, 30 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wykorzystuje także to że do wczoraj mu ufałem jak mało komu. Jego
> milczenie ostatnio odbierałem jako brak czasu. Tymczasem to było tylko
> mydlenie oczu. RMF może mnie blokować nie tylko poprzez wyrzucenie ftp
> ale taże innymi rzeczami. Ufałem mu do tego stopnia, że jest on jedynym
> dodatkowymj powiernikeim hasła do klucza GPG dystrybucyjnego. Ciekawe
> zreszta co sie z tym dzieje i czy nei został juz w miedzyczasie użyty.
> Jezlei by tak stało to będziesz miał jasny dowód tego konkretne osoby
> nie maja juz zamairu o niczym rozmawiać.

Spiskowa teoria dziejów znowu? :-/
Przestań...

> Po tym czy RW zostanie mi przyzsnane masz tu drugi kluczowy indykator
> tego kto do czego chce doprowadzić.

Wysłałeś skrót hasła?

> Cokolwiek w sumie by sie stało to nie wyobrażam sobie żeby mógł być on
> dalej zapasowym powiernikiem tego zasobu. Tego typu zadanie wymaga
> *pełnego zaufania*.

*Pełnego* nie oznacza *ślepego*
Bo takiego wymagałeś od niego w stosunku do Twojego postępowania. Zrozum w
końcu, że prawie wszyscy mają już dosyć twojego jednowładztwa... I o to w
tym wszystkim tutaj chodzi.

> *TO* jest właściwy hak na mnie i dużo juz w tej chwili wskazuje na to,
> że już tylko o walke na haki chodzi.

Boże... daruj sobie... zielonych ludzików pod łóźkiem nie masz...

> Doświadczenia z silną pracą z buioderami mam tylko w sumie ja i
> Andrzezej. Andrzej .. jezlei zastanawiasz sie dlaczego były robione w
> Twoim kierunku podchody to masz to na tacy.

A możesz rozjaśnić? Bo ja w tym poście widzę _zero_ wyjaśnień o co tu niby
chodzi...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...