[CDG/ALL] Do przemyslenia....

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 30 Maj 2003, 19:05:26 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [30-05-2003 18:37]:
> kloczek z ankrym mieli (chyba) uzasadnione wątpliwości do jego obecnej
> postaci. Nie wgłębiałem się w sprawę, ale może warto się nad tym
> zastanowić?

Kloczek (w skrócie) próbuje stosować brzytwę Ockhama; moim zdaniem
błędnie.  Starałem się rozwiać jego wątpliwości, ale z każdym mailem
coraz trudniej było mi oprzeć się wrażeniu, że nie czyta tego, co
piszę...  Na chwilę obecną, musiałbym się po raz kolejny zacząć
powtarzać, na co nie mam aktualnie czasu ani ochoty; są zresztą
ważniejsze sprawy teraz.  Nie zostały wskazane konkretne wady
istniejącego rozwiązania.

Wątpliwości Ankrego nie zauważyłem.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>