dwa pytania do kloczka

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Pią, 30 Maj 2003, 19:30:29 CEST

W liście z pi?, 30-05-2003, godz. 18:38, Paweł Gołaszewski pisze:

> To błąd.
> Bardzo duży...
Też tak myślę tzn. ale z drugiej strony Tomek sam się na chwilę obecną
nie chce zdeklarować czy chce w tym wziąść udział, na siłę go nikt nie
zaciągnie bo tylko on moze taka decyzję podjąć.
Pod wieloma względami PLD bez Kłoczka to nie będzie to samo PLD ale to
jego wybór a zasady jakie zostały ustalone są jasne po utworzeniu
pierwszego CDG kolejni jego członkowie wchodzą poprzez głosowanie nie
wiem czy jeżeli mamy przestrzegać jakichkolwiek regół to mamy prawo je
naciągać dla kogokolwiek :(.