Manifest zmian (mala uwaga troche OT)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 30 Maj 2003, 19:17:02 CEST

On Fri, May 30, 2003 at 02:10:13PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> RW ma ponad dweiście osób. Spora ilosć na tej liscie to martwe duższe. Tak
> samo jak powiawiły sie martwe dusze na luiscie Serka (Marzena która RW
> dostała bo obiecała keidyż, że coś zrobi). Mówiac o ludziach z łapanki na
> tej liście miałem min. nią na mysli.

Dobry Boże... Dlaczego nie docieniasz wysiłku, jaki Skobi włożyła
organizując zloty? Przypomnę, iż podczas grudniowego zlotu była poważnie
chora, a mimo to przyjechała i starała się, aby wypadło to jak
najlepiej.

Dlaczego do ciężkiej cholery nie doceniasz jej starań?
Dlaczego do ciężkiej cholery dla Ciebie wspieranie PLD == commity.

Może, doprowadzając to do absurdu (a już niedaleko), stwierdzisz, że 99%
posiadających RW to swoiste "martwe dusze" bo zajmują się bzdurami,
zamiast dopieszczać glibc, kernel czy gcc?

Kloczek! Ja Cię proszę... ja błagam, ja płaczę i wymagam - WYLUZUJ!

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.