[CDG/ALL] Do przemyslenia....

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 30 Maj 2003, 19:24:29 CEST

Dnia pią 30. maja 2003 14:42, Tomasz Kłoczko napisał:
> On Fri, 30 May 2003, Michał J. Podyma wrote:
> [..]

> Zapominasz e x86 to nie wszystko.

przepraszam, powinienm poinformowac, do tego ppc juz jest, wiec zostaja zasoby
sparc/axp ...
chce troche "pobawic" sie zanim nie popsuje w chrootach na ep09, do tego nadal
nie znam hasla do klucza PGP a glownie tez o zmiany na ftp mi chodzilo ...
do tego nadal mam nie jasną sprawe z ready/ (przepraszam, przyznaje sie, nie
mialem czasu ...)

--
Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/