Manifest zmian (mala uwaga troche OT)

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Pią, 30 Maj 2003, 19:41:06 CEST

On Fri, May 30, 2003 at 01:36:56PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Mnie PODOBNO pominieto nie przez pomyllke a z innych powodow.
pytałem się Ciebie co zrobisz w sytuacji "spornej". Odpowiedziałeś że
wstrzymasz się z pracą nad PLD. Miałem nalegać?
Nie można było odsłaniać wszystkich kart pod groźbą dekonspiracji...
Jeżeli źle zrobiłem że Cię nie poinformowałem że pld-fork już istnieje
to przepraszam.

> A skoro juz pominieto, to niezaleznie od powodow, manifest nie zostal
> napisany w moim imieniu. W kazdym razie nie mozna tak twierdzic, skoro nie
> mialem wplywu na jego forme ani na tresc.
został napisany w imieniu większości developerów.