[CDG/ALL] Do przemyslenia....

robert j. wozny speedy w ziew.org
Sob, 31 Maj 2003, 08:55:30 CEST

Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:

> Jak napisalem wczesniej, moge nawet 2 m-ce zaczekac. To nie mi sie speszy.
> To innym sie PLD 2.0 pali.

> Jest jakis chociaz orientacyjny harmonogram prac ?

za godzine wywalimy ep09 i zabierzemy graty do domu. a co nam. wolnosc
dla sprzetu.

a tak na serio to 300+ GB miejsca na ep09 bedzie za chwile - bedzie
mozna bardziej/wiecej pracowac.

za chwile tez postawie/psotawimy [w mojej szafie] maszyne na serwer
cvs. i powoli sie bedzie przenosic . to pod wzgledem sprzetowym. mysle
ze do referendum [o ile wszystko mnie znie porzre ] bedzie
infrastrktura [w czwartej wyjezdzam na urlop]

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt