Teoria spisku

Robert Kurtys bob w glog.pl
Sob, 31 Maj 2003, 09:20:47 CEST

On Sat, 31 May 2003 02:33:01 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> wrote:

> Tak, bo to jest kwestia (nie)zmienienia podejścia do zasobów
> językowych... I tu jeszcze dyskusja się odbędzie. Bardzo burzliwa...

heh..nie chec jej w tym miejscu zaczynac, a jedynie zwrocic uwage na
kilka faktow:
manageren pakietow w pld jest de facto poldek (a tym samym mozna sie nie
bac skrajnego rozbicia na male paczki oraz poprzekladania zasobow do
kilku zrodel-katalogow)
pry rozbiciu obecnego RPMS na podkatalogi
(doc,pakiety,kernel1,kernel2,kernelN) mozna latwo i elastycznie
konfigurowac co sie chce miec instalowane

> burza mózgów jest owocnym narzędziem.

> hmm... pożyjemy - zobaczymy.
jesli bedzie szlo w kolejnosci propozycja->spisanie_ustalen->robota to
nie tak duzo
vide sprawa HOME_DIR