Maszyna na glosowania ... bylo [Re:

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Sob, 31 Maj 2003, 14:30:20 CEST

W liście z sob, 31-05-2003, godz. 13:55, Sergiusz Pawlowicz pisze:
> --->[Quoting Dariusz Karolczak <dkarolczak w pbp.sieradz.pl>:]

> Wolny kraj,  ale bez przesady,  pewne normy i  standardy muszą
> być przestrzegane,  bezpodstawne oskarżenia  to tych  norm nie
> należą.
>
> Ja nie  mam zaufania do ankrego  i wolałbym, żeby nie  stały u
> niego  żadne buildery,  umieści trojana  i włamie  się na  mój
> komputer.
No widzisz więc obaj macie takie samo do siebie podejście w czym
problem?? Ty uważasz tak a on też więc tak naprawdę obaj macie podobne
poglądy nawzajem. Ja nie mam poglądów i co z tego ?? Sam sobie w pewnych
sprawach bym nie ufał i nie dziwił bym się gdyby inni mi też nie ufali.
Nie ma problemu wystarczy żeby każdy z nas się koncentrował na robocie
celu a nie osobistych animozjach. W świecie techniki są normy procedury
itd. nie ma miejsca na osobiste odczucia jeżeli ma coś być dobrze
zrobione i rozwiązane. W momęcie kiedy wchodzą w tego typu sprawy emocje
i odczucia oraz osobiste ambicje tefekty są opłakane :(.
Czy nie dlatego powstał pld-fork ?? żeby się można uwolnić od ambicji
właśnie od ciągłych wycieczek osobistych może naprawdę zastanówmy się
nad technicznym sapektem rozwiązującym problem i już.
Ja tam jestem za jawnością całkowitą i to rozwiązuje problem.