Teoria spisku

Sob, 31 Maj 2003, 14:43:21 CEST

On Sat, 31 May 2003, Mariusz Mazur wrote:

> (shit... wyszedł mi longletter, ale proszę o przeczytanie... parse error wam
> nie grozi)
>
> Ponieważ kilka osób było zainteresowanych, a kloczek na dodatek wprowadził
> zamieszanie.
>
> Na początku był chaos... później długo długo nic, a później ja i rmf
> zaczęliśmy rozmawiać na privie o wiadomoczym. No a później założyłem kanał
> #pld-fork no i się jakoś potoczyło.

Czyli blues się myli że mam manię spiskową i że co do RMFa sie myliłem w
ocenie.

> Cały pomysł polegał na przeflancowaniu wszystkich deweloperów na nowe
> repozytorium, tak, żeby kloczek nie mógł już wymuszać swojego zdania na
> kimkolwiek.

Najlepiej jakby to zrobić bez ich wiedzy .. nie dając im wyboru, stawiając
ich przed faktami dokonanymi.

> Żeby nie przeszkadzać w pracy tym ludziom, którym kloczek nie
> mieszał zbytnio w robocie

Nie udało się. Raczej należało powiedzieć że zamiaru najwidoczniej
pozostali nie zrozumieli i wogóle nie wdrożyli.

[..]
> Kloczek kłamał twierdząc, że w tym projekcie są jakiekolwiek blokady
> uniemożliwiające mu dostanie się do CDG.

Na razie nie wiadomo jak się dosdtać do CDG. Jedyny warunek jaki został
sformułowany do RW w nowym repo. Jak na razie kłamiesz bo nie mam takiego
RW.