Co jest z dostępem do cvs-u ???

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 31 Maj 2003, 14:42:02 CEST

Dnia sob 31. maja 2003 14:38, Adam Gorzkiewicz napisał:
> Dnia sob 31. maja 2003 14:21, Jacek Rzęsista wrote:
> (...)

> Czy postąpiłeś zgodnie z instrukcją zawartą w tekście manifestu, tzn. -
> wysłałeś skrót hasła?
Dokładnie według instrukcji z manifestu wysłanego na listę pld-devel.
Wklepałem ową linijkę, <login> podmieniłem na jasio, <haslo> podmieniłem na
swoje hasło i wysłałem na podany adres. I nic. Zero odzewu. Żadnej
odpowiedzi. I serwer cvs też mnie nie uznaje.  A w manifeście pisało, że
osoby które miały rw i podeślą dane, dostaną rw do nowego repo. Chyba, że to
były puste słowa ........ Bo zaczynam myśleć, że dostęp obecnie mają jedynie
wybrańcy - czyli ci, którzy podpisali się pod manifestem .......
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org