Maszyna na glosowania ... bylo [Re:

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Sob, 31 Maj 2003, 15:00:56 CEST

W liście z sob, 31-05-2003, godz. 14:22, Tomasz Pala pisze:

> [...]
>
> Ale Sergiusz nie burzy się, żeby przenosić builder.

Faktycznie ale gdyby się burzył czy sądzisz że moja opinia była by inna
raczej należało by zrobić wszystko żeby taki builder zabezpieczyć.
To że Sergiusz nie walczy o przenosiny buildera to można mu policzyć na
plus ale czy gdyby walczył o nie to by sie mu to musiało liczyć odrazu
na minus niekoniecznie przecież ma prawo do swoich obaw (uzasadnionych
lub nie w to nie wnikam nie siedzę u nikogo w głowie więc nie znam
przesłanek którymi się kieruje).

Czy naprawdę w PLD tyle fajnych koncepcji musi się rozbijać o
przegadanie tematu :( maiłem nadzieję że PLD-fork będzie stanowić nową
jakość. Mamy szansę jak ją wykożystamy to nasza sprawa są dwie a może i
trzy strony w naszym przypadku ale nie posuniemy się dalej póki nie
przełkniemy animozji i nawet nieopatrznie rzuconych "argumentów" i nie
będziemy szukać rozwiązań.

Czy tak naprawdę interesuje nas udowadnianie racji czy dobro dystrybucji
i lepsze warunki do pracy??