Co jest z dostępem do cvs-u ???

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Sob, 31 Maj 2003, 14:53:20 CEST

--->[Quoting Jacek Rzęsista <jasio w myslenice.pl.eu.org>:]

> Dokładnie według instrukcji z manifestu wysłanego na listę pld-devel.
> Wklepałem ową linijkę, <login> podmieniłem na jasio, <haslo> podmieniłem na
> swoje hasło i wysłałem na podany adres. I nic. Zero odzewu. Żadnej
> odpowiedzi. I serwer cvs też mnie nie uznaje.  A w manifeście pisało, że
> osoby które miały rw i podeślą dane, dostaną rw do nowego repo. Chyba, że to
> były puste słowa ........ Bo zaczynam myśleć, że dostęp obecnie mają jedynie
> wybrańcy - czyli ci, którzy podpisali się pod manifestem .......

O boże! Jasio nie może jeden dzień pracować w CVS!
Podsyłaj commity do mnie jeśli nie możesz sekundkę poczekać.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info