AC [1st try]

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Sob, 31 Maj 2003, 15:04:21 CEST

> jeszcze jeden drobiazg. Przydalby sie patch na OO, zeby domyslnie
> interpretowal wprowadzana date w roznej kolejnosci w zaleznosci od tego,
> jakie jest ustawione locale. Tj. jesli jest pl_PL to date 01/01/01
> powinien zinterpretowac jako 1. styczen 2001 roku. Z tego powodu moj
> szefo mnie przeklal... :/

No i miał rację - bo się bzdurami zajmujesz zamiast OO robić :)
Tutaj trzeba pozmieniać kolejność:
~/rpm/BUILD/ooo_1.1beta2_src/i18npool/source/localedata/datapl_PL.xml

SOD#1 oczywiście :)

PS. nie jestem pewien, czy robić to jako default...
A obawiam się, że jest to sztywno zaszyte :(
Może dodać locale pl_szefo?

--
\ Grzegorz Godlewski                                                      /
/ Mail & Jabber: ggodlewski w pld.org.pl   GG: 1600799   ICQ UIN: 118261503 \