Teoria spisku

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 31 Maj 2003, 15:11:41 CEST

W liście z sob, 31-05-2003, godz. 14:43, Tomasz Kłoczko pisze:

> Czyli blues się myli że mam manię spiskową i że co do RMFa sie myliłem w
> ocenie.
Nie potrafisz spojrzec na swoje czyny a juz oceniasz innych? Tak sie sklada ze
tez rozmawialem z RMF'em o tym jeszcze przed zalozeniem PLD-fork. Rozmawialem
tez z kilkoma innymi osobami na #plddc ale to juz inna sprawa. Ludzie stracili
do Ciebie zaufanie, wiec nie dziw sie ze robia takie rzeczy.

> Najlepiej jakby to zrobić bez ich wiedzy .. nie dając im wyboru, stawiając
> ich przed faktami dokonanymi.
Pomysl jaka by byla twoja reakcja gdybys sie dowiedzial ze robi sie nowy
CVS. Sam Marcin pisal mi ze bal sie tego (mowil cos o zapaleniu ucha i
jakichs czerwonych sluchawkach). Ty sam prawdopodobnie storpedowalbys to
chociazby wylaczajac rsync z CVS'u 'w celach administracyjnych'
> [..]
>
> Na razie nie wiadomo jak się dosdtać do CDG. Jedyny warunek jaki został
> sformułowany do RW w nowym repo. Jak na razie kłamiesz bo nie mam takiego
> RW.
To ostre oskarzenia. Ostatnio agarana nie widzialem, pewnie to to
WK