commity

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 31 Maj 2003, 15:38:01 CEST

On Sat, May 31, 2003 at 15:27:58 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Gdzie i kiedy powiedziałem, ze marka PLD jest moja ?

Pokazywałeś to cały czas swoim zachowaniem. I nadal pokazujesz:
przytłaczająca liczba developerów jest przeciwko tobie, a ty nadal
wskazujesz, że to oni się mylą. Szczyt zapatrzenia w siebie i
ignorancji.

> Prosiłbym Ciebie zebyś mi takze odpowidział takze na inne pytania które Ci
> postawiłem. Wczoraj napisałeś, że uszkadzałem celowo pliki.

A ja już powiedziałem, że z kłamcą i manipulatorem dyskutował nie będę,
bo za tydzień się dowiem, że w sporze stałem po twojej stronie.

I nie mam ochoty na spór, w którym będziesz upierał się, że to było
'naprawianie'.

Każdy już sobie o tobie zdanie wyrobił i jedno tak na prawdę jest
istotne: nie umiesz pracować w grupie, więc nie możesz mieć nad grupą
władzy absolutnej.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/