Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Sob, 31 Maj 2003, 18:17:34 CEST

On Sat, 31 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sat, 31 May 2003, nobody wrote:
> [..]
>
> Nie wiem dlaczego zakładasz, że za moje rozmowy prywatne płaci PG.

Nie zakładam, tylko wnioskuję. Wnioskuję przez analogię. Tego typ
wnioskowania jest rodzajem wnioskowania uprawdopodobniającego, w którym -
owszem, prawdziwość przesłanek nie przesądza o prawdziwości wniosku, jak
to jest we wnioskowaniach niezawodnych.

Ale na rozum, wątpię, abyś płacił ot-tak, z własnej kieszeni,
60 minut x cena minuty do sieci komórkowych, daje to sporą sumę,
za jedno posiedzenie na telefonie. Kalkulacja bezsensu, lepiej
przyjechac pociągiem do Warszawy:>
Dlatego myślę, że nie płacisz z własnej kieszeni.
No chyba że zarabiasz kokosy i tych pare stówek możesz olać w budżecie,
w tej sytuacji zwracam honor :)

--
Agnieszka Słota