Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Sob, 31 Maj 2003, 19:30:59 CEST

On Sat, 31 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Źle myślisz.

Sugerujesz więc, że nie osiągałeś i nie osiągasz korzyści majątkowej,
przez naciąganie (wyłudzenie pieniędzy ze) szkolnictwa polskiego na
płacenie _wszystkich_ Twoich telefonów do np. Marcina i innych
developerów, przez np. ostatnie 12 miesięcy?

A czy umiesz to udowodnić, poprzez prezentacje wiarygodnych dowodów?
Dopóki tego nie zrobisz, należy domnemywać, iż mogło zostać popełnione
przestępstwo, o popularnej nazwie 'kradzież'. Kradzież bardzo konkretna
i bardzo materialna względem tej abstrakcyjnej, którą ogłosiłeś.

EOT

Pozdrawiam

--
Agnieszka Słota