Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Sob, 31 Maj 2003, 20:45:13 CEST

On Sat, 31 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie potrafię bo nie ma wszystkich rachunków za ostanie 12 miesięcy. Mam na
> pewnio za ostanie dwa (tych jeszcze nie zdążyłem wyrzucić).

To niedobrze. Świadczy to o braku odpowiedzialności w swym własnym
interesie, w bardzo podstawowym zakresie: temu, komu płaciłeś lub poprzez
kogo (co) płaciłeś, ginie kwitek (rekord danych), że płaciłeś.  Ty nie
masz jak udowodnić swoich racji, bo nie masz 'rachunków'. Masz big
problem, musisz jeszcze raz zapłacić, za np. ostatnie pół roku.

Na szczęście są to rzadkie zdarzenia, a dowody przedstawiające materialne
fakty, jakimi są, istnieją.

Pozdrawiam

--
Agnieszka Słota