distfiles i inne wynalazki - RFC

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 31 Maj 2003, 20:48:00 CEST

On Sat, May 31, 2003 at 09:59:40AM +0200, Tomasz Trojanowski wrote:

> A PLD-doc/Distfiles-Quick-Howto czytał. Jak nie, to niech przeczyta, a jak
> czytał to niech przeczyta jeszcze raz.

Nie wiem czy nie należałoby zrobić # PatchN-md5:, na patche z zewnątrz.
Ale to ma sens raczej tylko w wypadku kernela (gdzie indziej raczej nie
ma zewnątrznych patchy z URL-a), a i w tym wypadku najczęściej trzeba je
modyfikować.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h