Manifest zmian (mala uwaga troche OT)

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Sob, 31 Maj 2003, 23:13:00 CEST

In article <Pine.LNX.4.51L.0305301749280.12396 w piorun.ds.pg.gda.pl> you wrote:

> Możesz mówić jasno?

Po przemyśleniu sprawy, stwierdzam, że mogę mieć zbyt mało danych, aby
publicznie wygłaszać sądy w temacie manipulacji, tak więc nic nie będe
rozjaśniał. Można uznać, że temtego postu nie było...

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl