Kolejna kradzież w PLD (Bylo: Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG)

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 31 Maj 2003, 23:29:23 CEST

Z tego co widze to zmienione zostaly adresy ftp.nest.pld.org.pl i
ftp.pld.org.pl na adresy w trojmiescie ( i /dev/null). Tomku, kiedys
zastrzegales sie, ze jezeli ktos sie odwazy to oddasz mu wladze (domena,
CVS). Kiedy teraz ktos taki sie znalazl, zbierasz zabawki, zabierasz
domene (nie jestem tego pewien, ale ja tez ci chyba ktos w dobrej wierze
powierzyl) i idziesz do wlasnej piaskownicy. To jest wlasnie kradziez.
pld.org.pl nalezy do zespolu, ktorego znaczaca wiekszosc postanowila
zrezygnowac z twojej tyranii. Wiec ty pokazujesz im dupe (wyzej ktorej
nie podskoczysz) i zabierasz im domene - 'a niech sie uzeraja'.
Przepraszam bardzo, ale przy tym co ty wlasnie zrobiles twoje oskarzenia
wobec innych wydaja sie byc cichymi pierdnieciami w publicznej toalecie.
WK