plan ac (SPECS: libxml2.spec (HEAD))

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 3 Lis 2003, 12:03:59 CET

On Tue, Oct 21, 2003 at 18:24:25 +0200, wrobell wrote:

> I będziesz to wspierał? Łącznie z unifikacją konfiguracji: choćby antyaliasing,
> fonty, gconf, by wymienić pierwsze z brzegu.

Mamy supported - stare pakiety wspierane. Przez analogię proponuję
stworzenie not-supported - pakiety porzucone, którymi nikt się nie
opiekuje, ale nadal się budują.

Po co? - bo komuś może się to przydać, a taki katalog jednoznacznie
mówi, że trzeba do pakietu podejść ostrożnie i na własne ryzyko. Dzięki
temu zabiegowi może pozyska się developera do danego zasobu, bo będzie
widział, że wystarczy zająć się aktualizacją, a nie zaczynać od zera.
A wydzielenie:
- nie popsuje wizerunku aktualnych pakietów,
- pozwoli na wrzucenie tego na ostatni CD, którego ludzie będą mogli w
  ogóle nie ściągać.

Jakieś uwagi?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/