rc-scripts/trunk/autogen.sh

Sob, 1 Lis 2003, 16:33:55 CET

On Saturday 01 of November 2003 16:17, Paweł Gołaszewski wrote:

> Czyli mam rozumieć, że subversion nie pozwala na automatyczne generowanie
> changeloga po stronie servera?
Sytuacja wygląda identycznie jak przy cvs. Można na maszynie na której działa
svn.pld-linux postawić skrypt, który by działał analogicznie jak w cvs.
Niemniej jednak w wersji cvs jest to tylko zautomatyzowane cvs checkout; zrob
changelog; cvs commit. Przy svn mogło by być analogicznie.

> I każdy projekt musi się tym zajmować na
> własną rękę?
U nas każdy musi na własną rękę bo nie ma skryptu odpalonego na serwerze,
który by to robił (co więcej nie ma takiego skryptu, a przynajmniej nie
znam).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux