lms-scripts

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Sob, 1 Lis 2003, 19:00:56 CET

On Saturday 01 of November 2003 18:49, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jak to sobie wyobrazasz ?

Technicznie nie wiem jak to zrobić ale jako użytkownik chciałbym być
informowany o konieczności instalacji perl-DBD-costam podczas instalacji
lms-scripts a nie (dość mało zrozumiałym komunikatem) podczas próby jego
użycia. Nie można wymagać jednego lub drugiego pakietu?

> Zaleznosci zaleza od zawartosci pakietu, nie od jego konfiguracji.
Oczywiście, tym bardziej że w większości przypadków konfiguracji jeszcze nie
ma.

Tomek