macromedia-flash

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 1 Lis 2003, 22:39:25 CET

On Sat, Nov 01, 2003 at 22:29:15 +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Ja wiem o co chodzi - to jest budowane na RH i zlinkowane z róznymi rzeczami -
> tymniemniej to do budowania NIE WYMAGA NICZEGO. Dodanie tego BR tylko
> dlatego, żeby rpm prawidłowo wygenerował req to lekka przesada. Zalezność ta

Bez tego BR ze speca wygeneruje się pakiet, którego 'tylko' nie
zainstalujesz.

> jest upierliwa i doprowadzi to tylko do tego, ze ten spec po prostu nie
> bedzie uzywany.

Upierdliwa bo? Jakiś argument czy tak sobie bredzisz?

Żeby być konsekwentnym teraz przypieprz się do BMRT i netscape'a.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/