macromedia-flash

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 1 Lis 2003, 23:06:26 CET

On Sat, Nov 01, 2003 at 22:58:29 +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Hmm... dziwne bo... zakomentowałem, zbudowałem i ... zainstaslowałem.

Ale to jest upierdliwe - jeśli przez przypadek miałoby się zainstalowane
libstdc++-compat, to będzie zła zależność.

> Bo trzeba wywalic z systemu libstdc++-compat.

To jest obsoleted.

> Nie uzywam.

Ale ja używam macromedia-flash i życzę sobie, żeby się budowało i
instalowało bez upierdliwości, jaką chcesz zrobić.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/