localedb-src

Piotr Czerwinski pius w pld-linux.org
Nie, 2 Lis 2003, 11:55:35 CET

On Sat, 1 Nov 2003, Marek Ciesielski wrote:

> już sobie poradziłem - należało wywalić /etc/sysconfig/i18n i ruszył z
> kopyta :)
>
> BTW - to by oznaczało, że coś z priorytetami jest nie tak...

To oznacza, że trzeba by chyba poprawić localedef, który najpierw szuka
/usr/share/i18n/locales/i18n w bierzącym katalogu, a dopiero później,
jeśli tam go nie znajdzie to bierze z /usr/share/i18n/locales.
Na swoje nieszczęście byłeś w /etc/sysconfig wykonując loceledb-gen,
dlatego "i18n" został znaleziony, niestety nie był to ten właściwy.

pius