samba-vfs-vscan-mks i mksd

hunter hunter w mimuw.edu.pl
Nie, 2 Lis 2003, 14:32:14 CET

On Sun, Nov 02, 2003 at 12:16:31PM +0100, Dariusz Karolczak wrote:
> Daemon mks pracujący pod jako użytkownik mks nie ma uprawnień do
> skanowanych przez sambę plików.
> Może mi ktoś podpowie jak to obejść ??
> Nie chodzi oczywiście o uruchamianie mksd jako root.

Demon z mksa aby skanował musi mieć uprawnienie do czytania oraz uprawnienia
do wykonywania kadalogów aż to tego który zawiera skanowany plik. Chłopaki
z mksa tak to już zrobili.
mks_d.spec lepszy po temu jest. Clamav iirc też (no i z 2-5 razy szybszy).

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej