ekglog.spec

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 2 Lis 2003, 22:21:50 CET

On Sun, Nov 02, 2003 at 09:59:38PM +0100, ZyTeK wrote:
> niech no ktoś (adamg?) to dokończy, bo ja chcę to zobaczyć.. a się nie
> buduje.. po ściągnięciu nowego snapa i odkomentowaniu patch1 który się nie
> nakłada też się nie buduje, wywalając się na:

na ekg-devel (albo -users, już nie pamiętam) był drobny wątek dotyczący
tego programu - wojtekka zgłosił błąd kompilacji, ja potwierdziłem, ale
ogólnie rzecz biorąc stanęło na niczym. Ból zapewne wynika z różnic w
deklaracji NCURSES_CONST - u autora programu, używającego debiana, stała
ta definiowana jest jak const, u nas nie ma przypisanej wartości.

Niestety raczej marny ze mnie programista, i nie wiem jak to naprawić.
Może się jakiś chętny znajdzie...