samba-vfs-vscan-mks i mksd

hunter hunter w mimuw.edu.pl
Nie, 2 Lis 2003, 22:30:01 CET

On Sun, Nov 02, 2003 at 05:41:52PM +0100, Dariusz Karolczak wrote:

> Niestety mks_d jak na razie nie współdziała z sambą :(.

hm
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/mksd/smbmks.html?rev=1.1.1.1
SOA #1 ?

hint: vscan-mksd.so mozna bylo uzywac w miare roznych sambach, mozesz skompilowac w
tej 2x ktrej uzywalem i wlaczyc to w najnowszej. btw jest f-prot.so troche lepszy

aha myslalem kiedys nad jakims oznaczaniem plikow czy sumami md5, czy tez prostym crc32
i nie sprawdzaniem takich samych plikow kilka razy ale mi sie nigdy nie zebralo
aby to zrobic

:)
kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej